mommæ-til-to Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Er det noen som har noen lure ideer eller tips om hvordan jeg kan pynte ei sjokoladekake av bamsemotiv?
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 dytter litt for jeg tenkte å lage bamsekakse selv til 1årsdag... hvor har du kjøpt bamseform?
mommæ-til-to Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Nille hadde til bare kr 25 pr stykk.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 oi, da må jeg nok en tur innom nille i morgen:) jeg hadde forresten tenkt å bruke sånn smørkrem? eller noe sånnt å pynte kaken med, også variere brunfargen med mengde kakao.. men er liksom ikke helt sikker på hvordan man gjør det... hvordan blir det fint liksom? kan jo ikke bare klæsje på..
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 På glade bord har de masse oppskrifter på forskjellige kaker, og på den perfekte smørkremen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå