tudeluuu Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Det var så herlig å se en sprell levende GUTT inni magen min. Alle lemmer var på plass, og alt fungerte som det skal! Det var tydelig å se at det var en gutt, tissen var noe av det første hun så når hun begynte undersøkelsen! Nå blir sønnen min gla for å få en lekekamerat =) Ny termin er 7/2-08, ble flyttet 3 dager i forhold til menstermin (10/2). Deilig å heller få tidligere enn senere termin =) Wuhuu!! Deilig å være ferdig med det, og vite at alt er bra! =)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 gratulerer med vel overstått UL ) Og gratulerer med den fine gutten i magen
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Gratulerer ) Så kjekt med en gutt til da - og ikke minst - at han hadde det bra ) Gleder meg til vi skal inn å lure på gullet vårt, for å se om det er jente eller gutt Spiller egentlig ingen rolle, men er så spent alikevel Har en av hver fra før. Har vært på tidlig ul, men var for tidlig for å se kjønn. Men alt så bra ut - og det er jo viktigst (",)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Gratulerer så langt ) Godt å høre at alt så bra ut med den lille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå