Gå til innhold

Noen med termin ca 20. mars ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg.

Hadde hvert kjekt å sammenligne med noen.

Jeg venter da nr. 4 og er 13+2 og har fått god mage.

Kvalmen har ikke gitt seg enda men varer ikke hele døgnet lenger, kommer heller i puljer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreløpig har vi i alle fall termin samme dag :) Jeg venter mitt andre, og har også vært mye dårlig. Blir forferdelig uvel når jeg blir sulten, og føler at jeg har noe i halsen jeg ikke klarer å svelge ned absolutt hele tiden.

Skrevet

Åh så kjekt da .

Ja den kvalmen er skikkelig ekkel.

Men den skal nå gi seg snart da.

Har du hvert på UL ?

Jeg var der 3. sept. for å se etter Down syndrom.

Vi har nemlig en funksjonshemmet gutt.

Men vi får sikkert en forskjøvet termindato 18. okt.

Er mest spent på kjønnet jeg da.

Skrevet

Jeg er ikke så langt unna iallefall :) Skal ha 24 Mars, og er da 12+4.

Jeg venter nr3, og har også fått synlig mage :)

Er også kvalm til tider fortsatt, men men ikke så mye lenger. Kommer, og går litt.

Skrevet

Åh, så gøy med flere da.... kjekt å følge hverandre.

Skrevet

Fått ultralydtermin 25.mars. Hos legen 18.mars. Har vært sykelmeldt i over 1 mnd pga. at jeg mangler rett og slett energi, stuptrøtt og bare sliten. Dette er mitt 2.barn.

Skrevet

hei!

jeg har termin 16 mars :)

jeg kastet opp noe helt vanvittig de første 12 ukene.. gikk ned 5kg.. men nå har det gitt seg *JIPPIIIII*

føler meg så pigg og det er så deilig, blir akutt kvalm om jeg blir sulten! ellers ingen "plager"

:)

Skrevet

Æ har termin 26 mars. Formen e i bedring og æ begynne på jobb igjen på mandag... Bli spennanes å se om æ klare å fungere i jobben. Har vært veldig mye kvalm men det e adskillig bedre.

Vil også gjerne komme i kontakt me flere som i ca like langt :)

Skrevet

Har også termin 26 mars og er 12+5 i dag. Har allerede vært på tre UL, fordi jeg har mistet to ganger før. Alt ser bra, og vi er overlykkelige. Dette blir nr. 2 hos oss.

Har vært skikkelig dårlig, men begynner å føle men bedre. Er ikke konstant kvalm, men kommer sånn i perioder.

Kronisk barnsjuk... nordlending? Kor bor du?

Skrevet

Jeg har foreløbig termin 20 mars. Jeg er litt kvalm noen ganger for dag, men ikke i nærheten av hva jeg var sist. Venter nr.2 og har fått mye mage allerede.

Skrevet

Heia!!

Termin 23.mars,min andre:)....har itj fått nå maga neda nei.Kvalm næstn heile tia,bli sprø.Sykmeldt da,håpe å bynn på jobb snart ijæn,kjedli å gå heim.Arti å hør om så mang som har termin nå smatidi:) Bli spennanes!!

Skrevet

jeg har termin i følge meg selv 19.mars... Jeg venter nr to. Jeg var kvalm helt frem til to uker siden... Ikke spesielt kvalm nå... Men har fått skikkelig mage! Ser ut som en ballong! hehe...

Skrevet

Jeg venter nummer en ca 17 mars, hvis ikke terminen blir forskøvet etter ultralyd. Skal til nakkefoldskanning i morgen og er dritnervøs, fordi jeg synes magen min er så liten. Er i utgangspunktet en nervøs type, så jeg satser på at den vesle lever likevel.

Jeg har ikke vært kvalm på noen uker, og energien har også sakte, men sikkert kommet tilbake. Har litt trøbbel med bekkenet, men så lenge jeg ikke overanstrenger meg på jobb så går det bra.

Skrevet

Jeg har termin 24. mars, så det er jo ikke så langt unna!

Venter nr 2, men har ikke fått noe mage å snakke om enda. Formen er kjempefin, det har den vært hele tiden - gudskjelov!

Skrevet

hei. jeg har også termin den 20.mars å venter også min nr 4. kvalmen kommer og går uke for uke å magen har virkelig vokst. ul 19 oktober.

Skrevet

heisann,

jepp, jeg har termin 17 mars.... så nå er jeg vel akkurat 14 uker...

Skrevet

Termin 21.mars her - kommet inn i 14.uke nå i dag:o)

Har ikke vært på UL da, så det kan jo bli noen endringer i forhold til termindatoen!

Skrevet

Kolles rekne dåkk egentli ukene?? Æ har termin 23 mars,å her på BIM sia står d at æ e 13 uka på vei,jordmora sa 12 (var der denne tirsd) åsså er det noen her som har termin 17.mars og 21. mars å er 14 uker??

Skrevet

Når du er f. eks. 13 uker og 2 dager så er du i 14. svangerskapsuke.

Noen sier de er 13+2 og andre at de er i 14. uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...