Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hva skal man gjøre når man oppdager at man ikke er forelsket i mannen sin lenger? Vi har to nydelige små barn og et langt forhold sammen. Har alltid kranglet masse og det har gått opp og ned. Før vi fikk barn var han utro og slo opp, men vi endte opp sammen med ny gnist. Nå lurer jeg på om det var en stor feil. Jeg har jo som sagt to nydelige barn og det vil jeg aldri angre på, men forholdet har blitt stadig dårligere spesielt etter at yngstemann ble født. Vi er selvsagt slitne og krangler masse i perioder og det er spesielt kjipt når dette skjer foran barna. Har nesten aldri sex og nå føler jeg et kjempesavn etter det å føle seg elsket og begjært. Er det sånn vi skal ha det hele livet? Kommer vi til å få noen gnist igjen når den mest slitsomme perioden er over? Jeg blir jo helt syk ved tanken på skilsmisse og å bare se barna annenhver uke, men samtidig er jeg så lei de samme kranglene og mangelen på respekt. Veldig deprimerende.
barmfager Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Jeg vil anbefale at du prøver å holde ut så lenge du kan i alle fall. Søk gjerne ut sammen med venner, prøv å dyrk litt av dine interesser. Finn mening utenfor hjemmet en periode. En trenger å bygge opp seg selv, og klarer dermed lettere å kreve og få respekt! Støtt deg på venner og familie som du kan dele dine tanker med. Jeg har selv opplevd at de utroligste dype daler kan få et oppsving igjen. Gang på gang! Livet er langt, lykken er kort. Men kan fordele seg ut over i flere perioder:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå