kokosyklus Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg orker ikke, vil ikke, passer meg`kke osv. Har vært hjemme fra jobb i dag for er såå sliten. har lyst til å gå på kafe med venninner isdetet for å sitte på yogatime meg ukjente. Er så hormonell for tiden altså. Det kom idte jeg rundet fire måneder altså He he. kan noen si meg at det er bedre å tylle i seg kalorier på kafe stedet for en sunn og frisk yoga time på Grunerløkka?
Nikitta Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Jeg tror det er mange som sliter med hormoner, er overfølsomme osv. Jeg også går på yoga for gravide men jeg gleder meg faktisk til timene. Men på en annen side så har jeg vært mye på kafe også nettopp for å spise kake og drikke kaffe latte. Dessuten er jeg veldig dilla på usunn mat nå for tiden. Det er nok ikke bedre å spise kaker istedenfor sunn trening ville mange ha sagt, men det er samtidig viktig å føle seg vel. Så hvis du føler deg my bedre når du er på kafe og spiser kaker så er det ikke så verst å gjøre det tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå