Gå til innhold

De syv dødssyndene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i går om at det skal komme en serie på TV 2 som heter " De syv dødsyndene"

Dette skal visstnok være ganske groteskt. Hva det vil si vet jeg ikke. Men det stod om en ting. Kristoffer Schau, som jo er kjent for å prøve ut det meste, lar en prostituert gutt i Thailand utføre seksuelle handlinger på seg. Kjenner jeg blir kvalm av tanken!!

Om gutten er norsk eller Thailandsk, er vel det samme. Det er jo like galt uansett!!

Vil bare oppfordre alle til å maile TV2 og be dem stanse programmet!

De kan da ikke være seg bekjent av å sende slikt :-OOOOOO

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo bare tull da.....misbruker jo ikke gutten ...

enig det at schau er litt på kanten men må nesten se programme før man dømmer det....

Skrevet

Det er jeg enig i. Dersom tv2 sender det,så kan det ikke være sååå ille. Han blir visst slikket på overkroppen,tror jeg,får ikke en blow job eller no sånt. Men men,ikke godt å vite når man ikke har sett det,så får bare vente til dem sender serien og komme med dommen etterpå! Kommer nok helt sikkert til å se det,tror jeg!(dvs nå MÅ jeg jo!)

Skrevet

Vel. Dersom en mann hadde fått en gutt eller jente her i Norge til å slikke ham i skrittet(se bilde når man følger linken), da hadde dette blitt regnet for seksuel utukt mot barn.

Skrevet

Helt enig med deg, mor75! I noen tilfeller MÅ man rett og slett ikke SE programmet før man dømmer det:) Synes at grensa får gå et sted, og at ikke alt er til å le av.. Hvor er humoren i dette spør jeg bare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...