Gå til innhold

HJEELP!!! gjerne NÅ ..


Anbefalte innlegg

Skrevet

når går slimproppen å hvordan merkes d??? har hatt masse slimaktig utflod idag, men ikke noe blod i...litt segt på en måte..blankt... har knappe tre uker til termin...kan no være i gjære?? er helt alene så er litt nervøs nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får ofte mer utflod når det nærmer seg slutten. Det er livnorhalsen som myknes og modnes. Jeg har opplevd det samme, og har hatt det slik et par uker. Jeg er ikke noe ekspert på dette, men så lenge du ikke har regelmessige rier tror jeg ikke det er noe å bekymre seg over. :-)

Skrevet

ok...så trenger ikke ringe føden eller noe? ,o) første barn litt nervøs ;o)

Skrevet

slimproppen kan gå flere uker før fødselen starter. Hos noen går den litt og litt, og kommer som seigt slim. Hos andre kommer det som er stor klomp gjerne med blod i blandet. Trenger derfor ikke å bety at noe er på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...