Giggi, venter mai barn Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Noen med ettåringer som sover to ganger om dagen? Har ei som snart skal begynne i barnehage, så tenkte kanskje det var best å kutte ned til en gang pr dag... Selv om det virker som hun trenger to ganger nå foreløpig... Evt hvordan kuttet dere ned på det?
så var vi 4 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 min er 15 mnd og han sover 2 ganger om dagen i bhg. Men hjemme sover han ofte en gang, og da piner jeg han litt lenger enn vanlig.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Min gutt er 16,5 mnd. Begynte i b.hage for 1 mnd. siden. Han sover 1 lur der fra ca. 11.30 til 14. Men et par uker før han begynte i b.hage sov han 2 lurer. Begynte da å forlenge våkentiden fra han sto opp til den ene luren han skulle ha. Var ikke enkelt til tider. Var veldig avhengig av å være mye ute på formiddagen for å holde han våken.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Men et av barna i barnehagen hans (som er 19 mnd) sover 2 lurer i b.hagen. Men han står opp i 5-tiden om morgenen, så når han da blir levert i 08.30 tiden, så legger de han bare til å sove med en gang, sover da i 30 min ca. så sover han sammen med de andre barna etterpå.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Kutta ned fra to til en når hun begynte i familiebarnehage som 11mnd. Løste seg egentlig ganske naturlig selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå