Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Eg trur kanskje eg er gravid! Tok ein test nettopp no, har IKM først den 18/19, men jammen santen kom det opp eit kryss!!! Først berre ein skugge, men no er det ganske tydeleg eit svakt kryss!! Det må jo berre bety at eg er gravid, det? Er heilt i sjokk, sikker på at eg innbiller meg krysset, så no skal eg ta bilde av testen og maile den over til søstra mi...hihi... Har også spurt sonen min på tre, og han seier at han ser eit kryss!!! Uææææææ, dette gjekk jo fortare enn eg hadde forventa.....!! Hjertet gallopppppperer her!!!
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Gratuler og lykke til =)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 gratulerer og lykke til:)
Lykkemams Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Nææ, så gøy - gratulerer! Jeg er på akkurat samme stadium i syklusen og går og tripper.. Trodde man liksom måtte vente med test til IKM var, men da kanskje jeg må ta en test også, da..? Jeg satt nemlig her med real puppespreng i stad, og har vært så usigelig trøtt, og heftig i humørvariasjonene, og litt kvalm hver kveld, faktisk... Uæææ, jeg og! Tenk om det bor noen i magen min, da... ;D Lykke til i kor! ;D
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 13. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2007 Ja, ta ein test!! Eg hadde ikkje tenkt å gjere det, men plutselig sprang eg berre opp trappa til badet, tissa i ein kopp og fekk eit svakt kryss på testen:-D Tenk om vi kan flytte over på 1.trim i lag, Lykkemams!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå