dritgrei hei hei! Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 blir det ikke mer nå??????? eller må jeg vente i to år på nye episoder?
Mulle :) Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 De har lagt ned serien.. i går var siste episode =(
dritgrei hei hei! Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 tuller du med meg?????? det er vel noe av det tristeste jeg har hørt, av uviktige ting å bry seg om........
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg er irritert over at de ikke kunne sende flere episoder, den serien er virkelig bra, men så bestemmer de seg for å bare avslutte den.
Mulle :) Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Nei beklager tuller ikke.. Ble trist jeg og
mam <3 Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Neeeeeeeeeeeeeei !!!! ;( ;( Det var kjipt.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Neeeeeiiiii... Steike, nu legg æ inn en protest og så streike æ.....
dritgrei hei hei! Skrevet 13. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2007 ha ha ha ha.... det er altså ikke bare meg som gleder seg til klokken 14.05.... men nå får vi enten begynne å følge med på nytt, eller drite i hele greia, eller spille inn vår egen versjon av hva som skjer..... ååååååååååååååååååå så dumt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå