boboo Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 iløpet av 5 dager... og jeg er ganske på overtid nå! mellom 1-2 uker.. hvorfor blir ikke testene klare??tørr ikke å tro på dem når de ikke er ordentlige... har hatt mesnmurringer i ei uke, kvalme,trøtt, og føler meg gravid.. noen som har opplevd noe lignende og kan ha en forklaring på dette???? please...
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Første gang jeg ble gravid, hadde jeg også bare en svak svak strek i mange dager. Vet ikke hvorfor den ikke ble sterkere. Men du kan vel kansje prøve et annet merke og se om den blir noe sterkere...
boboo Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 har prøvd cb og qr... syns kansje at qr var litt sterker..men har fortsatt ikke slått meg til ro med at jeg er gravid.. når bør jeg teste igjen da, siden jeg testa idag?
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Burde kanskje vente et par dager eller så lenge du klarer å holde deg =) Du er nok helt sikkert gravid. Du kan jo også ta en tur til legen for å være 100% sikker.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 jeg hadde og en kjempe svak strek i begynnelsen, men jeg testa før ikm, den blei ikke noe særlig sterkere heller. ble litt sterker dagen før jeg mista, men hadde aldri den klare streken..lykke til..håpe på det beste:) som det sies så er en strek en strek:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå