Gå til innhold

trenger råd... (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bare lurer på om noen har opplevd dette.. og om jeg skal bekymre meg..

- haddde kjempe harde kynnere i natt, har i dag hatt veldig mye nedpress og det føltes som om babyen og vannet og alt skal ramle ut anytime, babyen turner virkelig som aldri før i dag og jeg får strårlinger ned i lysken/lårene som gjør at jeg må stoppe opp, klarer ikke gå fordi det gjør vondt...

er litt bekymret, spesielt med det smertene nedover beina.. 2 uker til termin...

takk for svar jenter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du får regelmessige sammentrekninger og det ikke går over etter en stund ville jeg kontaktet føden.

Lykke til! :-)

Skrevet

Har det som deg, å har hatt det i mange uker, å det har faktisk ikke vært noe galt...Noen kvinner har mer kynnere og smerter enn andre, uten at dem klarer å finne ut hvorfor, har jeg fått beskjed om... Men at man skal ringe føden om man er bekymret...:)

Skrevet

Jeg har hatt som som deg den siste tiden, og jeg er i uke 38. Det høres ut som om babyen har lagt seg langt ned i bekkenet. På enkelte kan dette skje i god tid før fødselen, og hos andre skjer dette først når fødselen er i gang. Når hodet ligger så langt nede, vil en kjenne nedpress og press på blæren. I tillegg kan babyens hode klemme på en del nerver, og dette kan føre til stråling nedover bena. Helt normalt og ufarlig.

Skrevet

jeg har det også slik.... Virker som om ungen skal komme ut. Jeg får plutselige strålinger nedover bena, nesten som krampe... drit vondt... Har aldri hatt dette før, og det har kommet de siste 2 ukene...

Er nok helt normalt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...