Gå til innhold

babyen min hikker, farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste akk et inlegg fra pampers klubben at hvis babyen din hikker så bør man kontakte helsestasjonen/legen. noen som vet hvorfor?

er det virkelig farlig at babyen hikker?

Min baby er 2 uker gammel og hikker stort sett en gang om dagen, men har ikke tenkt på at det skulle være noe farlig..hmm

takker å bukker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt at det er farlig. Gutten min hikket også mye i starten som han også gjorde i magen. Det ble mindre etter hvert og nå sjelden når han er 4 mnd,

Skrevet

Har aldri hørt at dette er noe farlig. Trodde det bare var noe som hang igjen etter de lå i magen( min hikket konstant den siste tiden i magen).

Tror dette er noe som går over etter de blir gamlere.

Skrevet

Aldri hørt før... Min første hikket så å si etter hvert måltid, lillesøster hikket også litt i begynnelsen. Trodde det var normalt, jeg.. :-)

Skrevet

Nei, det er så vanlig, så vanlig :o)

Ikke noe å tenke på i det hele tatt!!

Skrevet

Jeg har hørt at babyer hikker ved temperaturendring, og på begge mine ser det ut til å stemme... Veldig sjelden på eldstemann, men hun er nok ikke så vâr på det lengre. F.eks etter å ha fått melk(MM) ha minsten på 14 dager lett for å hikke om temperaturen i stua er bittelitt lav. Eller at han har sovet og så våkner han og jeg tar han opp og mister teppe/tar bort teppe pga stelling...Så jeg tror ikke det er farlig..

Skrevet

For guds skyld - ring 113! Hikking er jo livsfarlig.......

Skrevet

jeg har hørt at når en baby hikker er det fordi den enten er mett eller så fryser h*n.

Skrevet

tusen takk for svar jenter:) og anonym, det var jo nettopp det at jeg syntes det var litt vel hysterisk og ringe lege pga hikking jeg spurte..hehe

skal se om det ikke er pga av temperatur forskjell eller det at hun er mett som er grunnen..

Skrevet

min hikker alltid etter måltid han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...