Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 jeg bare lurer på om noen har opplevd dette.. og om jeg skal bekymre meg.. - haddde kjempe harde kynnere i natt, har i dag hatt veldig mye nedpress og det føltes som om babyen og vannet og alt skal ramle ut anytime, babyen turner virkelig som aldri før i dag og jeg får strårlinger ned i lysken/lårene som gjør at jeg må stoppe opp, klarer ikke gå fordi det gjør vondt... er litt bekymret, spesielt med det smertene nedover beina.. 2 uker til termin... takk for svar jenter:
Gjest mor75 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Tror ikke du skal bekymre deg så veldig. Vil tro at babyen presser på en nerve i ryggen som får det til å ile ned i føttene. Men ikke vær redd for å kontakte legen eller føden!! Jeg var hos legen i dag. Fortalte da at jeg hadde hatt hodeverk i gå, noe jeg vanligvis ikke har. Tenkte litt på svangerskapsforgiftning. Legen min var veldig tydelig på at dersom det var noe måtte jeg bare troppe uanmeldt opp på kontoret eller ringe føden på kvelds og nattestid. Hun sa at det var jeg som kjente og visste om noe var uvanlig for meg, og at ting kunne endre seg selv om alt hadde vært fint kort tid i forveien. Altså det jeg vil si: Stol på deg selv, og ikke vær redd for å undersøke ting en gang for mye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå