Milla-baby Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hvor ofte bader dere de aller minste? (har en gutt på 11 dager nå)
-spent- Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Annen hver dag her..men bæsjer hu veldig mye så det tyter ut her og der, eller har gulpet en del så det lukter veldig, så bader eller dusjer vi med henne:)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Vi badet vår gutt to ganger i uka. De er jo ikke møkkete og blir vasket godt hele tiden. Var litt redd for at han skulle få tørr hud. De badet gjerne hver dag før men dette har de gått bort fra. Min lille ble ikke badet engang på sykehuset denne gangen. Når jeg fikk første for en del år siden var det, det første de gjorde. Føl deg frem selv...
mamman te Vetle og Alma Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Bader hver kveld, men vasker han ikke bestandig så nøye da, kanskje annenhver dag. Så vasker jeg med oljesåpe hver morgen. Prøver å styre unna ansiktet fordi han begynner å bli litt tørr pga den kalde luften.
Taram har gutt&jente Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 1 gang i uka. Men skyller rompa til jenta mi under springen hver morgen, og hendene vaskes også hver kveld, så jeg føler 1 gang i uka holder. Den eldste får en rask underlivsdusj i badekaret når det er mye tiss i bleia om morgenen. men han går i bhg, så han bader 2-3 ganger i uka.
Milla-baby Skrevet 13. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2007 Har badet ham annehver dag hittil jeg..men det er gjerne ikke nødv.det da....
mamman te Vetle og Alma Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Neida, tror ikke det er nødvendig. Her bades det mest for han syns det er så sabla skøy:)
-spent- Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Vi bader sikkert nok vi også, men hun liker det så godt, og det er jo så koselig:)
mamamaren Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 I begynnelsen tenkte vi også på huden, og badet ham ca 2 anger pr uke, men nå, bades det hver dag, som en del av leggerutinen. Nå vet han at etter badet er det pupp og seng. Genialt! Han er 2,5 måneder, og har holdt på sånn i omtrent en måned nå...
Gjest Ut på tur Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Ca to ganger i uken eller ved behov. Bruker en del klut og vasker over hele kroppen. vi bader foreløbik ikke i forbindelse med legging, vil helst ha et barn som kan legges "hvor som helst" I går var hun skikkelig tørr i huden. badeoljen vi har kan også brukes som masasje olje, så da fikk hun en omgang masasje... og i dag er huden kjempe fin
Gjest Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 Oi vi bader hver kveld vi! Er tydeligvis mye det, men jenta mi har aldri hatt tørr hud eller andre hudproblemer...Passer på å smøre godt da.
Mamman til M&E Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Vi badet han hver 2. eller 3. dag frem til han var ca 4 mnd. Nå bader vi han hver kveld (ikke lenge og med olje i vannet) fordi han virker til å sovne bedre når vi bader han, og han nyter det. Det har blitt en del av kveldstellet hans nå (6 mnd) men det er ikke fordi vi mener han trenger det av hygieniske grunner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå