#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Venter mensen til mandagen.Men er litt sånn små kvalm..har en gutt på 4mnd og prøver ikke på en til...men man vet jo aldri. Kan noen se på meg? født 28.04.82
nattinatt Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Hallo vennen kan kikke på deg eg..Får ikkje opp at du er gravid no,men eg føler det er lit hormonelt som gjer at du er litt kvalmm eg.Men du,du fekk ikkje opp fleire på meg?Det ser ikkje ut(håper eg,hehe)at det vil skje ved eit uhell heller som enkelte har spådd??Og Om du evt ser sterilisering på mannen om ikkje så lenge?Og ein ting til,om du ser jobb på meg?Og berre spør meg meir igjen.God klem til deg,og ja eg er født 04.05.68,og mannen 13.05.65.God helg til deg
Gjest Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Hei. Litt rart for da jeg begynte å lese her inne poppet det opp et spørsmål i hode mitt. "Er Aurora gravid?" Det var før jeg leste dette. Jeg ville trodd at du var det før jeg leste spørsmålet ditt. Men det kan jo bare være at det var din tanke jeg oppfattet. Spennende å se. (Jeg var desverre ikke gravid denne måneden. Men du var ikke den eneste som spådde det. Det var mye ønsketenkning fra meg, så det kan ha vært det som er blitt fanget opp. Ikke prøver jeg heller så sånn sett er det like greit. Det var faktisk to andre som også spådde det om meg, inkludert meg selv da jeg trakk et kort.) Spennende å se hva svaret viser seg å være for deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå