snuppelure 74 Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Babyen lå like gjemt ennå, mye p.g.a forran liggende morkake Så vi så han ikke så veldig godt + at han sov... JM ble bekymret og gjorde oss "unnødvendig" redde, ville ha en legedame til å ta en ul på meg også siden babyen lå så stille.... men når hun tok ul så våknet lillemann og sprellet bra gudsjelov Men vi skal tilbake til vekstkontroll omnye 4 uker, selv om babyen hadde vokst helt normalt.... Mannen min påsto at de haddeskrevet risikosvangerskap i de papirene vi leveret i skranken... Jeg blir jo ikke 100 % rolig av dette, men det er jo bra at vi får bra oppfølging da ) Var litt ute av meg i går, så orket ikke skrive noe før i dag...
twoboys & a girl Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Godt dere får oppfølgning. Ønsker dere lykke til om 4 uker, og håper dere da får sett vidunderet deres bedre:o)
snuppelure 74 Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 Tusen takk ) Jaaaaaaaaaaaaaaa vi venter en gutt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå