C&L snart m BaBy igjen Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg lurer på om dere gravide går ut?? Jeg er i uke 17 og har vært kvalm siden uke 5 så jeg har ikke selv vært så aktiv..Men jeg lurer på om dere går på fest?? Er på utesteder?? Jeg har selv ikke haft noe lyst til å gå ut og har heller en hyggelig kveld hjemme eller hos venner. Man kan jo gå ut uten å drikke, men hva gjør dere???
Gjest Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 helt ærlig.. nei.. har vært ute 3 ganger tror eg siden eg ble gravid.. ikke noe særlig i det hele tatt. Høy musikk, fulle folk og mer tretthet enn vanlig.. nei.. likte ikke det i det hele tatt... er jo ikke noe i veien for å gå ut men syntes det ble ubehagelig å ha fulle folk rundt som kunne dulte borti magen min osv... det er jo ikke noe regel at man ikke har lov, men jeg merket den siste gangen jeg var ute at han regagerte veldig på lyd og ble helt kaos i magen.. så heier på hjemmekos jeg
Gjest mor75 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Nå er jeg nok av den kjedelige typen som ikke drikker. Men enten jeg er gravid eller ei synes jeg det er kjekt å gå ut og spise, gå på kino, på kafe, konsert, revy eller hva som helst man liker. Sist jeg var gravid gikk jeg og mannen min ut for å feire bryllupsdagen på forhånd, siden det ikke er så enkelt med ett lite nurk. Da var jeg en uke unna termin, og hadde kjempestor mage. Vi kosa oss godt med syvretters middag, men det var nok noen som glodde litt ja! :-DD
prima donna Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Har vel mye å gjøre med hvor mye man går ut ellers, når man ikke er gravid, og hvor viktig det å gå ut er i ens sosiale liv. Første gang jeg var gravid gikk jeg endel ut, hjem tidlig da, for var jo som regel kveldstrøtt. Nå har jeg jo vært hjemme så og si hver kveld i 3 år og fått et annet sosialt mønster, møter som regel venner på dagtid, eller spiser middager sammen som unger kan være med på. Har bare vært ute en gang, og på privatfest en gang dette svskap. da jeg var mellom 3 og 5 mnd på vei.
Smellt P. Tjukka Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Siden vi har en fra før , så begrenser utelivet seg selv ! Men ut og spise , kino og kafè med venninner og mindre privat fester blir det jo ! Ut på byen , som på bar eller utested har jeg ikke vært ennå ! Men jeg hadde nok blitt med en liten tur hvis andledningen blir sånn ! Siden utesteder er røykfrie , så går det jo bra ;-)
Niem og Patrick Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Har vert ute noen ganger ja, hatt det kjempegøy! Men merker nå at jeg blir fort sliten i beina/ryggen, så det skjer til tider at vi går tidlig hjem. Men synes det er veldig greit å være litt sosial
sofen78 Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Jeg har vært med på en del vorspiel, og dratt hjem når støy/humør-nivået har tatt seg opp. Har ikke orket å dratt ut på byen. Men syntes det var fint å være litt sosial likevel da. Har også blitt noen kino og restaurantbesøk. Men nå er det på tide å få klemt ut babyen, så har ikke vært så sosial i den siste tiden :-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Går ikke mye ut på byen når jeg er gravid. Kanskje en tur på resturant, og kino, men så er det hjem igjen ) Liker meg ikke ute sammen med fulle folk når jeg har en i magen. Føler meg litt engstelig, i tillfelle noe skulle skje.
Kjukka Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Har vært ute på byen noen ganger jeg, og det er ikke særlig morsomt... Fulle folk som skal begynne å kjenne på magen osv. Argh!! Så en stripe i Nemi, som jeg skal følge: Få meg ei t-skjorte det står "Ja! Jeg er gravid! Drit i å ta meg på magen!!!" neste gang jeg skal ut
Pinny og lillegutt Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Jeg gjør det ikke. Jeg HATER fulle folk når jeg selv er edru så alt som har med alkohol å gjøre holder jeg meg unna.
twoboys & a girl Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 Jeg har vært det både nå og sist. Ikke heller så begeistret for fulle folk, men det har gått greit. Venner blir utrulig overbeskyttende når man blir med de ut. Hehe
anne* Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Jeg går på bar med kjæresten min jeg. Drikker eplemost:-) Holder meg unna typiske "utesteder", men endel barer er veldig hyggelige synes jeg. Har ikke så stor mage enda, så kan jo godt være jeg skifter mening etterhvert...
Gjest Skrevet 13. september 2007 #13 Skrevet 13. september 2007 var ute til jeg var 8 mnd på vei sist..da var det en som kommenterte den bittelille magen min så da holdt jeg meg hjemme hehe..denne gangen har jeg nesten ikke vært ute
pandabjørn Skrevet 13. september 2007 #14 Skrevet 13. september 2007 nei jeg har aldri vært på byen når jeg har vært gravid, har ikke det behovet lengere! man kan da være sosial uten å gå på byen også da jenter! be noen hjem eller reise på kino, restaurant osv... synes ikke det er særlig delikat å se gravide jenter med stor mage på byen der går grensa synes jeg.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 13. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. september 2007 Det var fint å høre litt kommentarer, jeg selv har ikke noe lyst til å gå ut. Men jeg pleier ikke gå så mye ut heller. Liker å være sosial og har truffet folk, bare under andre omstendigheter. Kino, teater, middag, grillfest o.lign. Takk for svar;)
susemor666 Skrevet 13. september 2007 #16 Skrevet 13. september 2007 Jeg gikk ut "på fest" med både mann og venner. Nå og da jeg skulle ha 1.mann. Gjør meg ingenting om jeg ikke får drikki noe. Sier seg sjøl det, med mage =) men det får nå være opp til hver enkelt hva dem vil og ikke vil det=)
susemor666 Skrevet 13. september 2007 #17 Skrevet 13. september 2007 Da mente jeg opp til hver enkelt om de vil gå ut eller ikke=))
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 13. september 2007 #18 Skrevet 13. september 2007 Jeg har ikke Har ikke behov for det. Ikke gøy å gå ut med så mange rare og ekle lukter når man bare kaster opp av det. HEhe
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 14. september 2007 #19 Skrevet 14. september 2007 Tja, veit ikke helt hva jeg skal svare på det. De første ukene hadde vi to vorspiel hjemme hos oss og den ene av de gangene var jeg med på byen (latet som om jeg drakk). Har også vært på et par vorspiel hos venninna mi (som visste at jeg var gravid), men da har jeg ikke vært med ut på byen. Var i bryllup til mannen min sin lillesøster da jeg var 2 mnd på vei ("drakk" da også). Hadde utdrikningslag da jeg var 9 uker på vei, og da var jeg selvfølgelig med ut;o) hehe... Fortalte alle at jeg var gravid den kvelden (forloveren min visste det fra før av selvfølgelig). var selvfølgelig i mitt eget bryllup da jeg var 15 uker på vei, og det ble jo en skikkelig fest ;o) Forrige helg var jeg i København med svigermor + mine to svigerinner. Da var vi på disko den ene kvelden, men ejg danset ikke. Satt bare og drakk nydelige alkoholfrie drinker mens svigermor + svigerinnene mine byttet på å danse. hehe.. Når jeg ikke er gravid har jeg ingen problemer med å gå ut på byen edru, og det hender at jeg ikke drikker selv om jeg kan. Da shaker jeg som regel litt på dansegulvet likevel;o) Nå som jeg har mage og greier synes jeg det holder å være på vorspiel, café (på kveldstid) eller evt sitte ved et bord på et utested. Sviger meg ikke med andre ord. Sist jeg var gravid følte jeg meg så ulekker og trøtt de siste månedene at jeg såvidt var utenfor døra fra 5 til 9 måneder på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå