snuppelure 74 Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Babyen lå like gjemt ennå, mye p.g.a forran liggende morkake Så vi så han ikke så veldig godt + at han sov... JM ble bekymret og gjorde oss "unnødvendig" redde, ville ha en legedame til å ta en ul på meg også siden babyen lå så stille.... men når hun tok ul så våknet lillemann og sprellet bra gudsjelov Men vi skal tilbake til vekstkontroll omnye 4 uker, selv om babyen hadde vokst helt normalt.... Mannen min påsto at de haddeskrevet risikosvangerskap i de papirene vi leveret i skranken... Jeg blir jo ikke 100 % rolig av dette, men det er jo bra at vi får bra oppfølging da ) Var litt ute av meg i går, så orket ikke skrive noe før i dag...
SaDa Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Blir det gutt?? ) Eller er det bare det du trur??
Mockanin Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Skjønner at du er litt engstelig. Men det er jo fint at dere blir fulgt opp. Dersom du er veldig utolig så kan du jo ringe dem og be om en samtale. Anbefaler også å skrive opp alle spørsmål du måtte ha sånn at du ikke glemmer noe når du kommer til dem igjen.
Kamomille Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 foreliggende morkake blir kalt risikosvangerskap frodi det da er fare for KS hvis morkaka ikke flytter seg:)
snuppelure 74 Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 Tusen takk for oppmuntring og gode råd mockanin ) SaDa : Ja vi vet at det blir en gutt ) så da er det bare å pakke bort alt det rosa og beg å shoppe på nytt ;o) hihihi
Expat Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 10-25% av svangerskap er risikosvsk, det betyr bare at det ikke spaserer etter gjennomsnittet...
snuppelure 74 Skrevet 13. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2007 Hmmmm så rart at ikke de innformerer om det evt da .....
så var vi 4 Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 det er litt forskjell på det å ha morkaken fremme på magen og å ha den foran åpningen, om du skjønner. Så det kan jo være at den er fremme på magen hun mente for det har ingen annen betydning enn at du ser babyen litt dårliger.
d",)~^~^~ Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Da jeg gikk med eldste så jeg at legen skrev risikosvangerskap i journalen min pga hodepine. Jeg har mye hodepine til vanlig og hadde tatt det opp fordi jeg ville høre hva slags smertestillende jeg kunne ta. Better safe than sorry er det jo noe som heter, så jeg tror ikke du skal bekymre deg alt for mye. Og som du skriver så får du jo ekstra god oppfølging .-) Og så moro med gutt! Det er stas med begge kjønn representert i ungeflokken!
snuppelure 74 Skrevet 13. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2007 Ja det blir kos med en liten gutt Artig med en av hver
snuppelure 74 Skrevet 13. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. september 2007 Dytter opp denne, sånn at de som lurte ser denne )
ღtili35ღ Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Dette kommer til å gå helt fint vennen. Stor klem fra
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. september 2007 #13 Skrevet 13. september 2007 Hei Snuppelure! Theodor var også slik i magen, veeldig rolig! Var på UL på sykehuset flere ganger, merket ikke liv vetdu... Flere leger\gynekologer ble konfontrert stort sett hver gang for han var så rolig. Så at hjertet slo og sånn, men han rørte ikke på seg. Vi måtte gå rundt og rundt sykehuset, drikke saft osv. og fikk aldri dra hjem før de så bevegelse.. Skjønner du er bekymret, men hadde det vært noe farlig hadde de sendt deg videre og du hadde fått beskjed med engang. Alt er helt sikkert tipp topp med den lille gutten.. Koser seg bare og slapper av i magen til mamma:o)
Trulte76 Skrevet 13. september 2007 #14 Skrevet 13. september 2007 Risikosvangerskap..kan det være fordi morkaka ligger fremme? Trur ikke du skal gå rundt å bekymre deg, dere får jo god oppfølging, så går nok fint.. Langt du er på vei da? Lykkt til videre i svangerskapet Jeg hadde tett oppfølging pga svangerskapdiabetes..å detfølte betryggende å bli så tett oppfølgt
snuppelure 74 Skrevet 13. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. september 2007 Det kan nok hende det er p.g.a morkaka ja, men når de skriver sånt så bør de forklare hva de mener da..... Jeg er akkurat 24 fulgåtte uker i dag
Hobbyfotografen og Em Skrevet 13. september 2007 #16 Skrevet 13. september 2007 Godt å høre at det går bra med dere.. Jepp.. byttet nick igjen.. hehe.
snuppelure 74 Skrevet 13. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 13. september 2007 Hehehe skjønte det før jeg leste svaret ;o) hihihi lettere å huske hvertfall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå