ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Grunnen til det er at siste gangen jeg kjente ett ordentlig spark var i går kveld rundt 12tiden..... Ringte å snakka med dem på føden ¨,å kunne komme inn for en sjekk....... UFF så ekkelt når en ikke har kjent ordentlig liv på noen timer.........Har jo kjent ett par spark,men de har ikke vært sånn skikkelig harde om dere skjønner......... Blir ihverfall godt å få det sjekket opp.... Sitter å venter på at samboer skal kommme hjem fra jobben nå.......Tar sååå LAAANG tid:\:\;\ Nå kom det forresten ett skikkelig dult!!!;0)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 13. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2007 DYTT
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Det er normalt at babyen blir roligere på slutten, men er ikke noe kjekt å bekymre seg! Du har sikkert ingenting å uroe deg over, men er godt å få bekretet at alt er bra likevel. :-) Lykke til!
Noddy78, en av hver! Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg hadde en sånn 'stilledag' i går, kjente litt spark nå og da, men ikke i nærheten av turboturneren sånn h*n pleier å være! Kan ofte holde på i et par timer i strekk på kvelden. Fikk ikke noe særlig kontakt i natt heller, så bestemte meg for å ringe etter frokost hvis ikke jeg hadde kjent noe. Spiste brødskiver med masse syltetøy på og la meg på sofaen, ca 20 min etterpå ble det action i magen og h*n har holdt på litt til og fra utover dagen, så da har jeg slått meg til ro med det. Lykke til på føden, alt står helt sikkert bra til, men utrolig godt å få det bekreftet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå