Gå til innhold

kan han få noe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjæreste er ikke samboere enda...jeg skal ta ut engangsstønad...kan han få noe? som pappaperm,foreldrepenger o.l.???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan i alle fall ta ut pappaperm, og da må jo han også kunne ta ut foreldrepenger..Han er jo pappa selv om dere ikke bor sammen.

Skrevet

Det vil jeg tro. Bare hør med NAV. Dersom du er student, kan han faktisk overta hele permisjonen.

Skrevet

nei jeg er ikkje student enda :-( begynner vel å studere i jan når babyen kommer.....var for sent ute til å begynne ved dette semesteret :-(

men jeg er hjemme med overgangsstønad...da ffår jeg jo bare engangsstønad....men hvor mye kan han få da?? hvor lenge kan han få permisjon med betaling?? siden vi ikke bor i lag er han jo ikke med ungen hele tiden.....???? huff forvirra jeg..SÅ mangen regler det er da!!!!!

Skrevet

nei ringte til nav nå...han har ikke rett på NOE permisjon :-(

Skrevet

Jeg har en slektning som er alenemor, og der kunne i alle fall pappaen ta ut permisjon. Men han gjorde ikke det, og de 6 ukene ble overført til moren. Disse bor da ikke sammen, da de ikke er kjærester heller. Men, begge har full jobb i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...