Gå til innhold

Stoffbutikker i Oslo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg noen ok stoffbutikker med litt utvalg i Oslo? Har vært på Hansen & Dysvik og Jysk, men der er utvalget labert=( Er på jakt etter et fint cordstoff=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan tenke meg at det er myyye å velge mellom på "innvandrerbutikkene" på Grønland. Sikkert til en billig penge også :)

Skrevet

Har vært inne på tanken, men tror du de har cordstoff der da? og ikke bare stoff med maaaaasse farger? Skal sy en MeiTai, ganske så nøytral=)

Skrevet

Rainbow Fashion ved Gunerius, Saab tekstil som ligger ved inngangen til Galleriet på Grønland-siden, Symaskinbutikken på Egertorget (i kjelleren), Panduro på Karl Johan eller i Sandakerveien (dyrt)

Vil nok anbefale tøybutikkene på Grønland, billig tøy, men bør absolutt vaskes før bruk, siden teknikkene for farging ofte er billige og etterlater mye apretur og overskuddsfarge.

Skrevet

Tøybutikkene på Grønland har også nøytrale farger, det er ikke bare saristoffer :)

Skrevet

Rainbow Fashion er bra. Kjøpte stoff til brudekjolen min der! Nydelig thaisilke. Men det er jo masse forskjellig der! Alt mulig!!!

Skrevet

Tusen takk, jenter=) Nå blir det en tur til sentrum, så får jeg se om jeg får til å sy en Mei Tai=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...