gledeseg:) Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hvor finner jeg noen ok stoffbutikker med litt utvalg i Oslo? Har vært på Hansen & Dysvik og Jysk, men der er utvalget labert=( Er på jakt etter et fint cordstoff=)
Dotten Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Kan tenke meg at det er myyye å velge mellom på "innvandrerbutikkene" på Grønland. Sikkert til en billig penge også
gledeseg:) Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Har vært inne på tanken, men tror du de har cordstoff der da? og ikke bare stoff med maaaaasse farger? Skal sy en MeiTai, ganske så nøytral=)
Diva Muffin Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Rainbow Fashion ved Gunerius, Saab tekstil som ligger ved inngangen til Galleriet på Grønland-siden, Symaskinbutikken på Egertorget (i kjelleren), Panduro på Karl Johan eller i Sandakerveien (dyrt) Vil nok anbefale tøybutikkene på Grønland, billig tøy, men bør absolutt vaskes før bruk, siden teknikkene for farging ofte er billige og etterlater mye apretur og overskuddsfarge.
Diva Muffin Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Tøybutikkene på Grønland har også nøytrale farger, det er ikke bare saristoffer
fru tekopp Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Rainbow Fashion er bra. Kjøpte stoff til brudekjolen min der! Nydelig thaisilke. Men det er jo masse forskjellig der! Alt mulig!!!
gledeseg:) Skrevet 13. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2007 Tusen takk, jenter=) Nå blir det en tur til sentrum, så får jeg se om jeg får til å sy en Mei Tai=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå