Clavia Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hei! For tre uker siden fikk jeg beskjed om at jeg hadde vært gravid med tvillinger, men hadde mistet ca to uker tidligere. Jeg var da i uke 11. Det var trist og jeg ble fryktelig skuffet. Nå føler jeg meg tom i magen og vil bare ha en ny spire der. Jeg var da ca 11 uker (vanskelig å vite ettersom jeg ble gravid første pp etter jeg sluttet med pillene). Så mistet sannsynligvis tre uker før det. Da begynte jeg meg bittesmå blødninger. Fikk panikk første blødningsdag, men legevakten sa det var heeeelt vanlig, noe jeg er litt bitter for nå. Legen min tok HCG-prøver med tre dagers mellomrom og de hadde steget, så fikk en falsk beroligese der også. Uff, må bare legge det bak meg, men inntil jeg har en ny tass i magen tenker jeg så mye på det. Det er så trist fordi en av mine nærmeste venner ble gravid en mnd før meg og jeg synes det er SÅ vanskelig å være sammen med henne. Hun klager i tillegg mye over stort og smått ved graviditeten, noe som sårer meg. Skulle gjerne hatt de samme plagene jeg.. Føler meg så ond som tenker sånn også, det er jo rett og slett misunnelse. Noen som sliter med det samme?? Det går mye bedre med meg nå og jeg er veldig babyklar igjen. Jeg ble gravid i første pp sist, så krysser fingrene for at det går raskt denne gangen også. Vi har begynt å snikprøve litt selvom legen vil at man skal ha mensen først etter en MA...Fyy... Gleder meg til å følge dere alle og gjerne skravle litt med noen som har opplevd det samme!
milde.m72 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Hei kjære Clavia! Kjenner meg så godt igjenn!! Hadde selv en MA for ca 1mnd siden... Var da 10uker... Har også en venninne,som har termin på samme dag,som jegskulle ha hatt!! Syntes det er kjempe vanskelig,og orker ikke å delta så mye..Hun sier hun forstår... Foruten det går det kjempe bra...venter jo på mensen,så vi kan prøve igjenn(har også snik prøvd....!) Men mensen lar vente på seg..noe som er slitsomt..og det gir litt falske forhåpninger...(tenk om jeg allerede er på vei på nytt...) Tør ikke å teste meg.. Har du fått tilbeke mensen??
Clavia Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Hei Milde.m72! Jeg aner virkelig null om syklusen min... Hadde gått på pillen i 7 år da jeg sluttet og ble gravid med en gang uten mensen. Så MA og utskrapning 22/8. Blødde mye første uken og så bare bittelitt hver dag inntil for en ukes tid siden. Og da begynte vi å snikprøve litt. Trøster faktisk litt bare å ha det ørlille håpet om at noe kan være plantet der inne :0) Synes du ikke? Så nå er jeg egentlig helt i villrede om hvor jeg er i syklus og når jeg eventuelt må ta en test. Er vel slik at om ikke mensen er kommet om ca to tre uker, kan det være greit å teste? Forrige gang kjente jeg meg gravid veldig fort, så vil nok være obs på tegn i kroppen denne gangen. Hva tror du selv da? Ble du fort gravid forrige gang?
milde.m72 Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Hei Clavia! Kan du ikke opprette profil,så "skrives "vi der! ? Kan være litt mere privat... Klem M
Clavia Skrevet 15. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2007 Milde.m72! Jeg har opprettet profil nå. Vet ikke hvordan man bruker den, men det er vel ikke så vanskelig å finne ut? Vil gjerne skrives litt der :0)
milde.m72 Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Har nå skrevet til deg,gå inn på profilen din! Klem ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå