Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Det kan se ut som vi nå har klart å få på plass starten på en liten søster eller bror til vetla, gikk litt fortere enn forventet, men var planlagt : ) Det jeg lurer på er: Etter vetla ble født fikk jeg satt inn hormonspiral, men måtte ta den ut grunnet store smerter. Tror det ble konstantert syster i livmoren, og at dette var årsaken. Er det noen som har noe erfaring med dette? Kan det skape problemer i et svangerskap? Skal ta kontakt med legen, men har nettopp funnet ut den gledelige nyheten og er litt nysgjerrig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå