Koala *g07* Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 I dag skulle vi ha feiret bursdagen din. Men slik ble det altså ikke For et år siden idag fortalte vi deg at du skulle bli bestefar, du virket så stolt. Du rakk heldigvis å møte barnebarnet ditt, du rakk å holde han i armene dine og stryke han over kinnet. Dessverre rakk han aldri å kjent med deg. Det gjør så utrolig vondt. Jeg gledet meg så til at du skulle ta han med å lære han om alt du lærte meg. Jeg skal gjøre alt for at han skal forstå og lære å kjenne den bestefaren du ville ha vært, og den personen du var for meg. Jeg savner deg så utrolig mye, og skulle ønske du var her fortsatt. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg kjære pappa. Tenner et lys for deg i dag!
ABC123:-) Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Dette var et veldig fint innlegg. Jeg opplevde det samme som deg, bare at det var moren min som døde. Hun har snart bursdag hun også, da skal jeg tenne lys. Klem til deg!
Væren74 Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Sender deg en trøsteklem! Vet litt om hvordan du har det da en av mine foreldre også er død og aldri rakk å se vårt lille vidunder. Synes det er veldig trist og vanskelig til tider.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 huff...nå fikk jeg tårer i øynene.. varme klemmer til deg!!
Koala *g07* Skrevet 13. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2007 Takk for det =) Er godt å skrive ned tankene sine noen ganger =) Dele med andre, og finne at man ikke er den eneste ene.
Minesmå:)+en til! Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Far skulle blitt 66 år den 7/9. Men jeg mistet han for 6 år siden. Han fikk aldri oppleve å bli morfar for min lille gutt og det er så vondt. men Leon skal få bli kjent med morfaren sin for det...igjennom ord og bilder/film. Tenner et lys for pappaen din jeg...og min=)
Koala *g07* Skrevet 13. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2007 Da har vi jevngamle pappaer da. Min hadde blitt 66 i dag. Er slik jeg også tenker, at gjennom bilder og film så får han et bilde av hvem han var. På den måten bli kjent med han. Samt at jeg har tenkt å skrive om han. Tenner et lys for begge pappaene våres jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå