Gå til innhold

nicklas andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det pent da? sliter med å finne mellomvan til nicklas..vanskelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nicklas? Skrives ikke navnet Nickolas? Eller er det et annet navn? Aldri vært borti skrivemåten. Jeg for min del synes ikke Andre er et fint mellomnavn.

Skrevet

Personlig synes jeg Andre er ganske "oppbrukt", og i allefall som mellomnavn. Liker Nicklas da. Nicklas Sebastian?

Skrevet

"tungt" navn. men jeg liker generelt ikke dobbelt navn, og ihvertfall ikke andrè.

Skrevet

Liker ikke Andre, men Nicklas er fint da:)

Skrevet

Nicklas synes jeg er nyyydelig.. Men Andrè er så oppbrukt! Synes det er litt harry navn og jeg da... Men det er meg :)

Andre mellomnavn... Hmmm.. Vanskelig gitt.. må dere ha det da? Har storebror det?

Skrevet

Nicklas er kjempefint!!! Men dropp Andre...... som de over sier også, det er for oppbrukt.. Men det er min mening da :)

Skrevet

eldstemann har to navn..vil at lillebror skal ha det samme...men er egentlig enig med dere..andre er liksom bare ok...

Skrevet

både c og k? ville valgt bare en av delene sånn personlig.

andre føler jeg er veldig oppbrukt. omtrent som marie-navnet. skal det være dobbeltnavn så slenger man på de navnene.

hmmm skal ikke gå inn på det der, men ikke et valg jeg ville gjort.

Skrevet

Jeg synes Andrè som mellomnavn er fælt..

Skrevet

André er tidenes mest oppbrukte krisenavn (vi kommer ikke på noe, vi bruker bare André...). Tragisk. Nicklas passer til Kevin.

Skrevet

Jeg synes ikke Andre er fælt..storebroren min heter det :o) Men det er ikke favorittnavnet mitt heller..nei er vanskelig dette

Skrevet

Synes Andrè er pent kun hvis det står alene som ett fornavn. Hvis ikke er jeg enig med de andre over her, det er altfor oppbrukt.

Er ikke så glad i Nicklas heller, men det er fordi jeg har en Nicholas;-)

Skrevet

min tantegutt heter Niklas.

men kevin og niklas?? hmm... hva med heller steffen? eller fred?

Skrevet

Syns Nicklas står best alene. Dessuten er Andre eller André som det egentlig heter, et grusomt navn. Meget harry og oppbrukt. Men myyyye brukt, for det passer jo til alt...

Skrevet

Niklas Emìl (uttales emiiil) Hvis vi får en gutt så skal han ha dette som mellomnavn :)

Skrevet

Beklager, det likte jeg ikke. Dobbelt harry......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...