Gå til innhold

Hvorfor Reima dresser??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor vil alle ha reima dresser??

De har jo ikke kommet best ut i tester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har prøvd en reima dress hadde du skjønt hvorfor :) og jo reima vinner jo nesten alltid, men mulig de havner litt lengre bak for de tar jo hensyn til pris

Skrevet

har aldri sett at reima har vært i disse store testene, men hvorfor reima?

De har bedre passform og lettere å bevege seg i (ihvertfall for de minste)

De er lettere å ta av å på.

De er regulerbare i armer og ben.

De er slitesterke, varme, vannavstøtende og de er fine å se på.......

Er jo en grunn til at så mange vil ha de, og kjøper de igjen og igjen. At barnehagen skryter av de osv!

Det er ofte en grunn til at noe er dyrere enn annet. Enten kjører man skoda som er en grei bil, ellers kjører man BMW, så får du statusen, kvaliteten og ikke minst comfort i tilegg!

Skrevet

Fordi ifølge denne strømmen inne på dib så MÅ du kjøpe REIMA..ellers er du en dårlig mor..

Dresser fra cubus og andre lav-status kjeder er noe en helst ikke skal innrømme at en har dresser fra.

OG så er det ikke så særlig å prøve ut andre dresser heller, for sier de her inne at REIMA er det beste så er det det skjønner du.

Skrevet

Ehem..Ang Skoda versus BMW burde du nok prøvekjøe de nyeste Skodaene før du uttaler deg tror jeg...

Skrevet

Vet ikke om det var så lurt å sammenligne bmw med andre biler på kvalitet..For det er som regel de som står i grøfta med proplemer..hehe

Skrevet

Eg komme issje te å kjøpa reima te mi hvertfall.blir nok noge i fra cubus eller kappalh

Skrevet

Vel,jeg velger Reima fordi jeg syns at i tillegg til at dressen er veldig lett,vann og vindtett er den myk og god å bevege seg i for ei lita jente på 16 mnd.Samme med broren som er to år eldre.Har annen rimelig dress til han,men den er så stiv og tung.

Skrevet

Sier ikke at skoda er en dårlig bil, men at BMW er av en annen klasse...... kunne brukt mange andre sammenlikninger, men var det som falt meg inn i øyeblikket. Beklager hvis du har skoda og tok det ille opp. Det var ikke det som var meningen:)

Skrevet

Jeg skal kjøåe reima for jeg ble anbefalt den av alle de jeg jobbet med i barnehagen sist. Så også at de var lette og greie og at barna som brukte den, bevegte seg lett. reima er spesielt å anbefale for de minste for de de ikke klarer å bevege seg så mye enda. Så en stakkars gutt som hadde en dress, husker ikke helt merket, men poenget: han klarte ikke å reise seg opp igjen alene når han datt stakkars.. Han var 1,5år. Ellers er det mange andre gode dresser og. Og det er ikke dermed sagt at reima er best til de over 3, for det er de ikke...

Skrevet

Og BMW en status-bil? Eh, nei, etter A og B-gjengen så er BMW kjent som en "pakkisbil";-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...