prøver på nr2:) Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Kom i dag endeli i gjennom i telefon til helsestasjonen der æ skulle bestille mæ time tel jordmor. Da ho hørte at æ va 13 uke på vei sa ho sekretæren at æ skulle jo ringt for LENGE sia. Æ sa tel ho at legen min hadde sagt at æ ikkje skulle ha flere kontrolla før uke 24-25 fordi i mellomtida ville ultralyd timen telle som en kontroll og fordi æ hadde hatt 1. svangerskapkontrollen hos fastlegen. Æ hadde til og med arket med oversikt over kontrollan i fra legen foran mæ da æ snakka me ho. Ho hånflirte og svarte mæ at det va det va heilt feil og det beste ho kunne gjøre va å ordne mæ time i uke 17. Æ bli så steike irritert på sånne sure frekke sekretæra. Herregud kan dem ikkje bære finne sæ et anna yrke??!!! Det va dagens lille utblåsning.. Nu skal æ bli happy gjen :)
teso6 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Hehe, godt med ein utblåsning av og til:)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 hei..ja,det er godt å få det ut.. jeg har en sur jordmor og har tenkt å bytte.. da jeg kom der såg hun på helsekortet mitt og spurte koffor eg hadde vært to ganger til legen før eg kom til henne..jeg sa at det var no fordi legen hadde satt meg opp til kontroll slik,1 gangen jeg var varr jeg bare 6 uker på vei og andre gangen 12.. så var jeg hos henne da jeg var 14 uker,men det var eneste timen jeg kunne få da jeg bestilte lenge i forveien.. så sier hun at jeg ikke trengte komme tilbake til henne før 10 oktober fordi at jeg misbrukte tiden til både henne og til legen....
Gjest Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg var hos jordmor i uke 17, og de sa ingenting om at det var sent. Men JA, det er irriterende når folk ikke kan være høflige!!!
bjørg Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Det e mange rare folk der ute!!! Jeg prøvde få time til manuelterapi, har litt problemer med bekkenet allerede (er i uke 20) og det skal angivelig hjelpe. Ihvertfall så ringte jeg og fikk en tydelig stressa dame i telefonen. Hun tok navn,fødselsdato og telefonnr mitt og sa at hun skulle skrive meg på ventelista så måtte jeg (!) ringe tilbake når det ble ledig time. Så spurte jeg hvordan jeg kunne vite når det ble ledig time, men det kunne ikke hun svare på fikk jeg beskjed om... hun kunne heller ikke si hvor lenge jeg burde vente før jeg ringte tilbake for å spørre om det var noen ledig time. Så la hun på... Måtte bare le av at det er mulig?? Så nå har jeg fått time ved et annet kontor.
prøver på nr2:) Skrevet 13. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2007 Herregud at det e mulig. Det e da man rett og slett skulle bedt om å få snakke me hennes overordnede. Men man gidde jo ikkje. Man bli jo bære oppgitt og orke ikkje å ringe telbake tel dem i stede. E godt at man kan flire av det i hvertfall
sikat Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 hmmm, jeg var til 1.gangskontroll i uke 11, var på UL nå i uke 19 og har neste kontroll(1.hos jordmor) i uke 24. Ingen som har sagt noe som helst om at dette er for lite/for sent. Kan jo hende sekretæren ikke helt har fått emd seg at det har blitt nye retningslinjer på antall kontroller av gravide de siste åra. MEN uansett så er det jo ikke noen vits i å være sur/frekk, nei noen egner seg ikke i serivceyrker dessverre
Gjest Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Så utrolig synd at du måtte oppleve det. Jobber som helsesekretær selv og selv om vi har mye på tapetet anstrenger vi oss (i hverfall undertegnede) alt vi kan for å være hyggelige og imøtekommende ovenfor pasientene. Noen ganger er det slik at ledige timer er fryktelig vanskelige å oppdrive, men da er det sekretæren sin jobb og snakke med lege eller sykepl. og se om det går an å få ordnet en tidligere time..Jeg forstod det sånn at du på en måte ble, hva skal jeg si "ledd av" fordi du ikke hadde fått ringt før, og det er en uakseptabel oppførsel i andre enden av telefonen du opplevde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå