Gå til innhold

Vekt på baby..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på UL i uke 32, da sa de at jenta veide ca. 1900 gr. Mente dette va normalt..

Hva har de sagt til dere?? Kjekt å sammenligne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=)

 

jeg var på ul i dag pga jeg har svangerskaps deabetes, å da får jeg ofte ul... er i dag i uke 36+2 og no veide vist jenta mi ca 3300gr.. + - seff...

Skrevet

Okaj:) Har de sagt ca hva hun vil veie når hu kommer ut?? Det sa de nemlig ikke til meg:(

Skrevet

Da jeg var på ul da jeg var 34+2 var baby ca 2200-2300 gr. :-)

Skrevet

Jeg var også på UL når jeg var 32 uker på vei, å da var min gutt 1800g.

Hun sa det var litt under gjennomsnittet, å at han vil være litt under gjennomsnittet når han blir født.

Men at dette var helt perfekt. Altså, han er bare en liten baby. that`s it..:P

Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 35 , da sa de at gutten min veide ca 2750 gr. er ikke dette veldig mye? =)

Skrevet

Syns ikke det var så supermye nei...

Det er jo bare noen få uker igjen, og han skal opp i ca.3500,

så du trenger nok ikke uroe deg :)

 

Jeg vet ikke hva min gutt veier nå, men på UL i uke 27 veide han 1000 g og var 34 cm lang

Skrevet

Jeg fikk vite i uke 31 at jenta vår veide 2,2 kg da, og at hun var 10% over gjennomsnittet, noe som vil tilsvare en fødselsvekt på 3,8 kg. Så får vi bare vente å se om det stemmer eller ikke.

Skrevet

jeg fikk ikke vite om hvor mye babyn veide jeg:( Bare fikk beskjed om at nurket ligger nesten 7% under normalen(uten at det skal være farlig).

 

Er i min 31. uke nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...