Fluffymum Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Her har vi akkurat fått en tlfregning med et samtale til Kina for 245,- Lurer på hva de snakket om. En god straff til mannen min som glemmer å ta vekk telefonen sin fra stuebordet hver eneste kveld!
Svinesteika. Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 he-he. Dattera mi ringte min manns`s kollega en søndags morgen klokka 6. Ellers hadde min sønn en lengre samtale med en pen oslofrue da han var liten.
Himmel og hav Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Min eldste ringte 113 som liten! Han skulle få ringe til mormor, men stokka litt på tallene. Jeg kom inn i stua og da sto han med telefonen på strak arm og sa"mamma, mannen nakke med deg!" jeg tok røret og hørte."Ja, dette er medisinsk nødtelefon..." Jeg ble ganske rød i toppen , og forklarte så godt jeg kunne hva som hadde skjedd, og han var kjempehyggelig og ønsket oss en god kveld, og at sønnen min måtte hilse mormor når han prøvde å ringe en gang til. (Trodde jeg skulle få kjeft, jeg!)
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 lillebroren min ringte politiet.. haha.. og løy
grå :) Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 moa har hatt flere samtaler med treneren min. har en telefon som tastelåsen er heller teit på.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 sønnen min ringte politiet da han var 5 år, på søndags ettermiddag og sa: mamma sover, pappa sover og jeg kjeder meg....
Gjest Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Gutten min har ringt jobben min, men sa ingenting, da. Husker nevøen min ringte meg når han var 2 år. Da lå broren min og sov og svigerinna mi hadde akkurat dratt på jobb. Kjedet seg tydeligvis han, da...hehe. Han skravla og skravla (på sitt språk), til slutt måtte jeg legge på og ringe opp igjen, da broren min hadde kontantkort på den tiden (ville ikke at han skulle våkne opp til et kontantkort som var tomt og det var vel på tide å vekke han før lillegutten hans fant på noe mere sprell)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 min lille ringte en jeg hadde hatt møte med dagen før å skravlet masse,før jeg fant ut at hun ringteflaut* jaja fikk forklart hvordan det hang i hop å han måtte bare flire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå