Gå til innhold

operasjon - polypper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som har operert polyppene på de små? Vi skal inn til operasjon med 3-åringen i morgen og lurte på om noen vet hva som skjer......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hvordan gikk det med 3 åringen din??? våres 3 åring skal inn på fredag og ta polyppene.jeg gruer meg veldig mye.

Skrevet

det gikk kjempefint. Vi satt emla plaster på før vi kom, så hun kjente ingenting når de satt sprøyten med narkosen. Sovnet på noen sekunder. Våknet litt en halvtime etter operasjonen. kom over på fanget mitt og sov en time til. Etter det var hun helt fin. Ikke vondt noen steder. Aktiviserte henne med maling og andre stillesittende aktiviteter i helgen. Selv ville hun helst ut å leke igjen meden gang!!!

Ikke noe å bekymre seg for :-)

Skrevet

Hvorfor blei polyppene fjernet?

Har en sønn som har falske mandler eller polypper som det og heter. sjekket dette fordi han har veldig dårlig språk i en alder av 4 år, men fikk beskjed at det var ikkje årsaken til dårligt språk. Eneste er at han snorker. Legen sa at var dei til plage kunne dei fjernest, men ville forsvinne av seg selv. Så til plage ser det ikkje ut til at dei er.

Skrevet

Polyppene på jenten ble fjernet fordi hun har vært konstant forkjølet i halvannet år. Har også vært mye plaget med ørebetennelse, men det har kommet seg og vi slapp å legge inn dren.

Så nå gjenstår det å se om det hjelper. Hun er snåttete ennå, vet ikke helt når vi kan vente forbedring.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...