Gå til innhold

Skal vi gå igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bare vente. Var på turn sist uke. Jenta vår var veldig beskjeden og ville helst se på kun. Så at hun ville så gjerne være med, men torde ikke stakar:( Prøvde å si skal du og mamma gå å prøvå å "hopp" sa ja helt til vi da sto der. Hmmm...Synd at det ikke er noen i dette området som hun kjenner som går der.

Har ei venninne i nabo byen, men dit rekker ikke jeg etter jobb. Og synd at lillesøster (som er 1 år mindr og hennes venninede akkurat er for små)

Prøve igjen i dag å se om det blir bedre, eller bare vente til neste år da lillesøster kan være med og hennes venninde? Hva hadde der gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøve en gang til kanskje?

Skrevet

Jeg hadde nok prøvd en gang til.

Og så må jeg si at dere er superheldige. Vi hadde SÅ lyst å begynne på turn med storesøster som blir 4 i desember, men hun fikk ikke plass her:-(

Skrevet

tror jeg ville prøvd en gang til.. tar gjerne litt tid for henne og varme opp og føle seg avslappet nok til å være med. hvor er det dere går på turn? har lyst å ta med jenta vår på dansing,men hun må gjerne bli litt større først

Skrevet

forige gang observerte hun det som skjedde det gjør det tryggere for henne, jeg ville gått i dag også, det kan hende hun ser på i dag å men kansje hun prøver litt mer noen trenger bare mere tid enn andre. tør du å bli med henne å gjøre noen av tingene, er det mulighet for det ville jeg gjort det om jeg var deg.

datteren min klatret bak ribbeveggen og satt å så på første gangen hun var på turning da var hun 3,5 år. nestegang var hun trygg nok til å bli med men når hun trengte å se litt klatret hun bak denne ribbeveggen. ganske søtt egentlig.

nå er hun 8 år og elsker å gå på turningen. hun har aldri vært spesielt sjenert. men det har noe med behovet for trygghet i situasjonen.

Skrevet

Fikk dere ikke plass? Off så kjipt da:( Alle som ville burde fått gått synes jeg da. Her har vi 2 alternativer. 2 idrettslag som har. Sjekk opp med idrettslagene rundt deg:) Ring kommunen å hør med de.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...