Gå til innhold

Reklamere på dib...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke akkurat dette..

Om man reklamerer på sin egen side.. så blir man hivd ut..

MEN om man reklamerer for andres sider så går det bra??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og om man slenger dritt og hetser andre brukere, så går det også HELT fint!

 

Men ordet "reklame" er farlig, da kommer moderator løpende med en gang.

Skrevet

jepp. men om du reklamerer mye for en butikk, systematisk, så kan du å bli hivd ut, under mistanke å være eier under falskt nick, eller å være i "ledtog" med eier, etter avtale da.

Skrevet

Hehe..

Javel.. hva er din side da?

Skrevet

min?

det prater eg ikke om her...

 

har ikke tenkt å bli hivd ut..

Skrevet

Fant den jeg.. var jo du som lagde så fine poser..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...