Hobbyfotografen og Em Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg forstår ikke akkurat dette.. Om man reklamerer på sin egen side.. så blir man hivd ut.. MEN om man reklamerer for andres sider så går det bra??
Monajenten Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Og om man slenger dritt og hetser andre brukere, så går det også HELT fint! Men ordet "reklame" er farlig, da kommer moderator løpende med en gang.
lenej :o) Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 jepp. men om du reklamerer mye for en butikk, systematisk, så kan du å bli hivd ut, under mistanke å være eier under falskt nick, eller å være i "ledtog" med eier, etter avtale da.
Hobbyfotografen og Em Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 Hehe.. Javel.. hva er din side da?
lenej :o) Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 min? det prater eg ikke om her... har ikke tenkt å bli hivd ut..
Hobbyfotografen og Em Skrevet 13. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2007 Fant den jeg.. var jo du som lagde så fine poser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå