Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 sambo reiste nettopp på jobb.. en uke alene sammen med mini.. det er tungt og ensomt.. men han er heldigvis ferdig 6 oktober.. men det hjelper ikke meg nå gjør det vel.. trist dette. *snufs*
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 han jobber som kokk på et hotell i en annen kommune..samtidig er han nattevakt så han kan ikke komme hjem...
Hiv o'hoi Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Har du ikke en annen venninne med et lite barn? Som kan komme på besøk og sånn? Jeg løste mitt problem i begynnelsen. Fikk en venninne til å komme å bo litt hos meg en ukes tid
Gjest Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 hadde vert koslig det,men vi har ikke soveplass til henne og barnet. og så har hun samboer...tror ikke det ville falt i god jord.. han er litt.. vel skal vi si..kontrollerende.. ja,jeg har bare en venninne med barn.. heh..
Gjest Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 bor på vestlandet,4 timer ca fra bergen..
Hiv o'hoi Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 geografi er min dårligste side, men noe sier meg at du er langt unna her synd, ellers så kunne vi ha trillet tuuuur
Gjest Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 men her er det dessverre ingen å trille tur med..så det blir lite med det.. er i tillegg et H****** å få ut vogna,med tanke på at vi bor i en kjellerleilghet,og det er trangere enn do skåla å få ut vogna liksom.. trist i grunn.. men men...får besøk av mamma avogtil da...
Hiv o'hoi Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Hørtes kjedelig ut Jaja.. Si i fra om du er bortover på sørlandet en gang
Gjest Skrevet 13. september 2007 #13 Skrevet 13. september 2007 heehhehe det skal jeg gjøre..) søt du er heheh
Hiv o'hoi Skrevet 13. september 2007 #14 Skrevet 13. september 2007 hihi.. kjenner ikke du mammachika fra bim??
Hiv o'hoi Skrevet 13. september 2007 #16 Skrevet 13. september 2007 Nei, bare syntes å huske deg fra bim.. ikke det at jeg var så aktiv der da.. haha.. Men Chika var med meg til spania, og syntes å huske at dere kjente hverandre Var ikke noe mer spennende enn som så.. tihi..
Gjest Skrevet 13. september 2007 #17 Skrevet 13. september 2007 ååja nei det var ikke så spennende akkurat.. NEIDA.. kødda bare ... hehehehe
Alba44 Skrevet 13. september 2007 #19 Skrevet 13. september 2007 Skjønner veldig godt at du syns det er trist, Kine! Sender deg en oppmuntringsklem ) Får han ny jobb i okt.?
Gjest Skrevet 13. september 2007 #20 Skrevet 13. september 2007 takk :D' ja han skal begynne i ny jobb men jeg vet ikke hvilken enda.. han har så mange baller i lufta at det har gått i surr for meg..- hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå