Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 om det er noe ekstra en kan søke på uten om forldrepenger? Det er litt trangt i økonomien akkurat nå. Nettopp kjøpt ny leilighet, og har en masse regninger++ bla bla. Så er det noen som vet om man kan søke på noe ekstra når både mor og far har 100% jobb?? Venter barn i november å fatter ikke hvordan vi skal få råd til alt.. Vet jo at de fleste sparer opp til den lille kommer. Men det hadde vi også gjort, men det har kommet så mange uventete regninger o.l. Please,hjelp meg... Er helt på tuppa her..
Fløffy Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Du får jo barnetrygd på 970,- men ellers er det vel relativt skrallt med ekstra bevilgninger...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg ville vurdert om dere kan ha lenger nedbetalingstid på lånet på leiligheten, feks 25 år i steden for 20 år. Da får dere litt mer å rutte på hver måned. Jeg ville også kjøpt mye av utstyret brukt, det ligger mye fint på www.finn.no Og det er ikke sånn at man trenger "alt" til barnet kommer. Barnet trenger først og fremst mat (amming er gratis) og deres kjærlighet og omsorg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå