Gå til innhold

Noen som har vært i Egypt med småbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det et ok reisemål for de små? eller er det for "fremmed" frem til de er litt større?

Tenker på å reise da de er ca 1 år, og 2,5 år.

Vært i hellas nå da de var 9 mnd og 2 år, og var i hellas i fjor da største var 13-14 mnd, og minsten i magen :) Ikke noe problem forsåvidt med det!

Takker for svar! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa;)

Oiiii skal dere ut på tur igjen???

Jeg aner ikke,og kan ikke svare på det(er jo altfor hjemmekjær av meg)

Men P,M og L drar til Thailand 10 nov i 14 dager vet mange som har reist ditt med små barn,tror det går veldig bra;)

Skrevet

å, de er heldige :) Dit vil vi, og jeg har jo vært der før, men jeg orker ikke den flyturen(15-17 timer, når hellasturen på litt over 3 var ille nok hehe) med begge de to enda. Venter til de er litt større ;) Men jeg innbiller meg at Egypt er veldig annerledes enn Thailand så derfor jeg lurer... Har nemlig ikke vært i Egypt før, så jeg vet ikke.

Du bør prøve å reise litt, snuppa! Har du først begynt blir du hekta :0D

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke helt om jeg ville reist med så små barn. Har vært i Egypt uten barn og det er rimelig møkkete der. Ville isåfall vært forsiktig med det de anbefaler å ikke spise. Blandt annet is og salat. Men det går jo seomregel bra. Har også vært i Thailand, det også uten barn. Føler at de er litt mere ren der. Går jo kanskje ann å ta med litt mat til de. Evnt. noe grøt som kanskje den minste kan spise.

Skrevet

ok, takk! Var det jeg lurte litt på; føler det er mer "annerledes" og "skittent" i Egypt enn Thailand, men jeg vet jo ikke siden jeg kun har vært i Thailand av de to før. Hadde ikke hatt noe problem med å ta med meg barna til Thailand om det ikke var for flyturen! (og prisen... tror Thailand er litt for dyrt for oss nå:P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...