SnupsaTupsa Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 er det et ok reisemål for de små? eller er det for "fremmed" frem til de er litt større? Tenker på å reise da de er ca 1 år, og 2,5 år. Vært i hellas nå da de var 9 mnd og 2 år, og var i hellas i fjor da største var 13-14 mnd, og minsten i magen Ikke noe problem forsåvidt med det! Takker for svar! )
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Hei snuppa;) Oiiii skal dere ut på tur igjen??? Jeg aner ikke,og kan ikke svare på det(er jo altfor hjemmekjær av meg) Men P,M og L drar til Thailand 10 nov i 14 dager vet mange som har reist ditt med små barn,tror det går veldig bra;)
SnupsaTupsa Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 å, de er heldige Dit vil vi, og jeg har jo vært der før, men jeg orker ikke den flyturen(15-17 timer, når hellasturen på litt over 3 var ille nok hehe) med begge de to enda. Venter til de er litt større Men jeg innbiller meg at Egypt er veldig annerledes enn Thailand så derfor jeg lurer... Har nemlig ikke vært i Egypt før, så jeg vet ikke. Du bør prøve å reise litt, snuppa! Har du først begynt blir du hekta :0D
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg vet egentlig ikke helt om jeg ville reist med så små barn. Har vært i Egypt uten barn og det er rimelig møkkete der. Ville isåfall vært forsiktig med det de anbefaler å ikke spise. Blandt annet is og salat. Men det går jo seomregel bra. Har også vært i Thailand, det også uten barn. Føler at de er litt mere ren der. Går jo kanskje ann å ta med litt mat til de. Evnt. noe grøt som kanskje den minste kan spise.
SnupsaTupsa Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 ok, takk! Var det jeg lurte litt på; føler det er mer "annerledes" og "skittent" i Egypt enn Thailand, men jeg vet jo ikke siden jeg kun har vært i Thailand av de to før. Hadde ikke hatt noe problem med å ta med meg barna til Thailand om det ikke var for flyturen! (og prisen... tror Thailand er litt for dyrt for oss nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå