Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Er i uke 16, har i det siste vært plaget av hyppige hjerteslag, liksom sånn som det kan bli når man drikker masse kaffe. I tillegg har jeg vondt i underlivet ( liknende menskramper bare at svakere) ca fire- fem ganger om dagen. I tillegg er jeg kjempetrøtt og har hodepine. Har vært hos legen, men han sa at alt virket normalt ( blodtrykk og blodprøver). Noen som kjenner seg igjen? Er det andre som har slike plager så tidlig i sv skapet?
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Heisann. Jeg er 18+0 i dag og jeg har også noe av det samme. Begynte forrige helg. Følte nesten hjertet skulle hoppe ut av brystet. Veldig ubehagelig, varte så lenge også, har det enda men ikke så mye, eller kanskje jeg begynner å bli vant til det nå. Har også mye sterke kynnere, men kjenner jeg har færre når jeg tar det med ro. De er ganske så vonde...... Har også fått problemer med bekkenet :-( har vært og fått laser behandling hos kiropraktor i dag. Det med økt puls ( hyppige hjerteslag ) har jo med at hjertet ditt jobber for 2 nå :-D det merkes jo på kroppen. Klem
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Takk for svar - du har nok rett i at det er litt ekstrajobb for hjertet å pumpe alt blodet rundt nå... Ble beroliget av svaret ditt. Husker ikke at det var sånn sist jeg var gravid. Lykke til til deg også!
Erisa* Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg har også en del ekstraslag. Har det daglig, tror jeg. Ganske ubehagelig, kroppen blir litt stressa av det, og så går det over. Er ikke noe bekymret, har hørt at det er helt normalt.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Hei! Jeg har også hatt det slik i perioder.Hvis jeg tar en lur, så kan jeg våkne av hjertebank. Men tror også det skyldes at hjertet banker mer enn vanlig. (15-20 ekstra i minuttet tror jeg + litt dårligere form ofte).
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Hei jeg har det også slik, hjertet banker så kraftig at jeg blir engstelig å få hjerte infarkt:( Det verste er når jeg går oppover bakker, men jeg kjenner det også når jeg liggeri sengen. Det kjennes som om hjertet presser på madrassen:( Veldig ubehagelig! Jeg har vært på legevakten og der fante legen ut at jeg har bilyd. Jeg skal til gjerte spesielist den 26. 09. vi får se hva han sier. Jeg er veldig redd at de finner ut noe galt med hjerte mitt:0 Jeg er nå 35 og kanskje har dette noe med høy alder å gjøre, jeg vet ikke. Jeg kommer til å orientere dere når jeg får svar. Hvor gamle er dere forresten? Hilsen enstelig for hjertet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå