stratosen_er mamma_ Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 føler meg så uggen og rar... er vel ca en uke til ikm:) takker jeg er født 13.04.83 vet at du har sagt gravid i okt men jeg har tatt akupunktur så kanskje d har hjulpet..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 tror faktisk du er det nå...lykke til. Du har sakt juli til meg..men kan du se en gang til...er litt små kvalm av ingnting...samme som jeg var når jeg var gravid med første mann..ventr ikm om mandagn.Født 28.04.82
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 jeg vet faktisk ikke...men mulig det:) ser noen stå med positiv test i hånden...så kanskje du er gravid!!! du får ta en test på søndag:) spennende...tenk om vi blir gravide samtidig!!! jeg har ikke IKM før fredag jeg da..men har følt med stinn i magen og sånn småuggen og veldig trøtt.. så du tror jeg kan vere gravid og??? SÅ SPENNENDE:) klarer nesten ikke vente til det nærmer seg litt mer...
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 e jo mulig jeg har rota litt...så kanskje du får barn i juni/juli da...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 ja du får ta en test...jeg tror jeg venter og ser.Spennede.
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2007 ja...jeg er spent...men blir vel skuffa denne gangen også menmen..får bare smøre meg med tålmodighet.. kan du se evt kjønn??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå