EnJente_m_EnJente Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Kanskje et dumt spm, men snuppa fikk smake det for første gang idag og eeelsket det ! Er jo noe vi så og si aldri har i hus, men kom til å lure på det bare. Så klart ikke noe for hverdagskost da !
Monajenten Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Jenten min på tre år og ni mnd er veldig glad i det, men vi kjøper kun Meierienes Premium juice som er helt naturlig,ikke konsentratjuice. Men appelsinjuice er ganske sterkt for magen,så ville vannet den ut. Vær også flink å pusse tennene siden det er veldig syrlig:)
EnJente_m_EnJente Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Har kun premium vi også :) Og pusse tenner er vi veldig gode på
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Vår på 3 år får som regel et lite glass nå hver morgen. Det er fordi han får svarthyllekstrakt blandet i. Han vil ikke ta den alene så må blandes med noe han liker godt. Vet ikke hvor lurt det er for tennene men. Før kjøpte vi bare juice til helgen.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Ja det synes jeg er ok :-) Bare ha det til et måltid for tennenes skyld (ikke som tørstedrikk i mellom) og kanskje vanne den litt ut til de minste barna slik at det ikke blir så strekt for magen.
rampetrollet Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Tror nok Juice er greit i små mengder,- fikk beskjed hos tannlegen at det var ikke så lurt å gi rett før tannpuss pga emalien på tennen kan få skade... Vi brukte å blande juicen i kaldt vann slik den ikke ble så sterk Smaker friskt og godt likevel:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Fikk beskjed fra HS om at barn helst ikke skal ha saft, juice, +++ før de er i skolealder. Selv kommer jeg nok til å gi han når jeg selv først drikker juice og lign. Og det er svært sjelden også... En annen ting er at man ikke skal pusse tenner rett etter juicedrikking. Juicen er så sterk slik at man ødelegger emaljen om man pusser rett etterpå. Så dermed viktig å unngå juice før man vet at det er tannpuss om en time eller to liksom.. Iallefall det jeg har hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå