Gå til innhold

Tidspunkt? Hva mener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg skulle bestilel kirken var det allerede noen som hadde satt av tidspunktet kl 15. Dermed stod jeg igjen med 13.30 eller 16.30... Synes det er litt for tidlig og litt for sent..menmen, må velge en av de, hvilket ville dere gått for? Og hva kan vi sysselsette gjestene med etter vielsen og frem til middag når vi fotograferes? Forslag?

Takk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde kl 13 og det var egentlig helt greit. middagen klokka16 så gjestene fikk kaffe og kjeks mens vi ble fotografert

Skrevet

Det var jo lurt! Regner med de ikke ble så veldig mett av kjeks ;) Men er jo like greit at de fåt litt tid til å bare prate også!

Takk for hjelpen!

Skrevet

hadde gjester som hadde rundt to timer kjøretid FØR vielsen så måtte ha i dem noe før middagen:) ble liksom litt lenge med null mat på 5-6 timer:)

Skrevet

Det samme kommer vi til å ha så da passer det finfint =)

Skrevet

jeg hadde valgt 1330 synes 1630 er alt for sent!!!

vi skal gifte oss kl 14 juni neste år :)

må dere sysselsette gjetene etter dere har vært i kirken da, de klarer seg sikkert bra selv, de går rundt å hilse på de andre gjestene osv...og jeg kan tenke meg det går fort den tiden :) dere blir kanskje borte toppen 1,5 time så er dere tilbake til de andre ville jeg tro??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...