Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Er det noen som ikke skal ha vogn pose her? jeg har tenkt litt på soveskinn og dyne.(med tanke på det var like kaldt i juli i år som vinteren i fjord) men er usikker for det virker som at alle har vognpose... Noen som har noen erfaring på hva som er best? liker ikke voksi...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 heisann henta dette inlegge til deg fa forrige side her er mange gode tips og forslag:)
Honning&Nora_87 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Jeg har ikke noen erfaring.. 1.gangs fødene, men jeg tenker det samme som deg. Det er ikke sååå kaldt om vinteren lenger.. og en venninne av meg hadde dyne og soveskinn med sine og hun målte 27 grader eller no under dyna.. Hvis det blir veldig kaldet er det jo bare å gå ut å kjøpe etter behov... Litt dumt å bruke masse penger på noe du evt ikke har bruk for...
Tussa og Sofie Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Mm, ja hadde det ikke vært for at jeg har lammeskinnspose fra jeg var liten, så hadde jeg nok også gått for dyne og lammeskinn under. Det finnes jo andre typer poser som ikke er sånne store omfattende saker... i fleece o.l kan man jo også legge dem i under dyna.
Willy Wonka Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Hmm...hvor bor dere hen da, når det var like kaldt i juli som vinteren i fjor? Oslo her, og her kan det faktisk bli drittkaldt om vinteren....synes nå jeg, da.... ( Jeg skal ha dunpose med saueskinnsull som underlag når det er minusgrader...men ikke før!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 her blir det en dunpose med ull inni og ei dyne/tjukt teppe tenker eg:)
Pimienta Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Brrrrr, fryser lett selv jeg og har sovet mye ute og i telt året rundt og vet hvor superkaldt det kan være å ligge helt i ro ute om vinteren, selv om det ikke er minusgrader... Her skal det sørges for at babyen får det varmt og godt ned posen sin ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå