Gå til innhold

se hit dere med amme erfarinng!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nesten ikke melk igjen i puppene pga at jeg va sliten og lei,men nå når ho lille får mme så anger jeg og har lyst til og amme igjen. er det frsint eller er det noe mulighet for og kunne få igang melkeproduksjonen igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har hun fått mme da?

Skrevet

snart to mnd, men bitte litt pupp også så har litt melk igjen

Skrevet

Hei.

Ja det skal kunne gå ann det:)

Legg hun ofte til brystet, sånn hver time ca:) Og amme henne på natten så kommer nok produksjonen i gang. Hvis du må gi henne tillegg så gjør det etter at du har ammet:) Du kan også pumpe deg vd siden av. Etter noen dager slik vil du nok på opp produksjonen igjen. For å få opp produksjonen er det viktigste å amme masse:)

Lykke til

Skrevet

Ja det er mulig. Mener det står noe om det på ammehjelpen.no, men kunne ikke finne det nå. Ville stilt spørsmålet på ammedebatten. Der er det ammehjelpere som kan hjelpe deg. Eller du kan kontakte ammehjelpen per mail.

Skrevet

Har man en gang ammet, så kan man alltid starte igjen! Spør om råd på ammedebatten, vet det er ei til der som driver og får i gang produksjonen igjen! Lykke til!

Skrevet

Hei. har du bryst pumpe? I så tilfelle, pump deg litt hver 2 time, ja travelt, men det funker etter noen dager, da melkeprod er komt igang igjen. Spis havregryn, av et slag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...