Gå til innhold

FORP**** nabo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

arrrggggh, nabo over oss har en 1,5 år gammel doberman som de ikke gidder gå tur med og lar herje i leiligheten istedenfor! vi har sagt fra 100 000 ganger at det bråker noe helt jæ***, men de driter i det og nå sist ble DE sint på OSS for at vi "maser" om bråk - vi må jo skjønne at hunden har så mye energi!!!. Herregud for noen IDIOTER. og stakkars hund! den er ikke ute hver dag en gang, det vet jeg jo nå når jeg har ligget her gravid og sykemeldt i over en mnd - vi hører fan meg ALT den (stakkars) hunden gjør. Å hun trygda fjottkjerringa går hjemme hele dagen og er i tillegg med i dyrebeskyttelsen, haaalllllooooooo.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er det ikke morro??? Bor selv i underetasjen under en familie som bråker no inni H******!!! Er ikke godt isolert, så vi hører absolutt ALT!!! Mobiler som er på vibrerende alarm på tenåringsgutten`s rom, han trykker forresten inn snooze knappen ca 7 ganger før han gidder å stå opp(den vibrerer lenge før han trykker....våkner hver gang....) 6 åringen som mor ikke har noe kontroll på, spretter ball inne, selv om vi har bedt de om å være så vennlige å la vær, da det overdøver tv og samtaler hos oss og da får vi til svar fra en smilende mor..."han har det jo så gøy, jeg kan ikke si nei:)" Neivel......Itillegg har tenåringsjenta fest hjemme hvergang mor ikke er der, og da vandrer jentene rundt i høye høler inne, og har putekrig med guttene og synger j***** høylytt karaoke.... Så går de ut på den ene terrassen som vender ut mot vår del av hagen, hiver sneiper og korker i hagen vår, og spytter og spyr over rekkverket, der sykkelen og utemøblene våre står. Har klaget til huseier, og vi håper de snart blir hivd ut. Snakk om naboer fra helvete.....

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva med å flytte kjære deg? Tror jeg ville sett meg om etter en annen leilighet snarest jeg. Ville uansett ikke hatt en nabo med doberman når jeg har småbarn i hus.

Skrevet

På tide å flytte i eget hus da ja, siden man ikke tåler at det er lytt. Jeg hater at det er så lytt, så vi har nå kjøpt oss hus. MYE bedre, og VI kan bråke når vi selv vil uten å måtte ta hensyn til andre igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...