bambi på isen Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Fikk telefon fra barnehagen om at midterste (blir 4 i desember) hadde kutta seg i haka, hadde ramla borti en stol!! Gutten har høy smerte terskel, gikk b.l.a. med brukket finger i 3 uker uten å si noe!! Uansett legen bestemte seg for å sy et sting, uten bedøvelse (hadde jo blitt 2 stikk for å få bedøvelsen uansett). Skal love dere at det ble lyd i gutten da, men når legen var ferdig med stikkingen så ble det helt stilt, å nå er han den samme gamle!! Stakkar lille gutten min!!
Mockanin Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Dakar lille gutten din.. Høres ikke noe godt ut.. Bra han ble sitt gammle jeg igjen når syingen var ferdig.. Du får gi han et par ekstra gode klemmer i dag siden han er så tøff.
bambi på isen Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Ja, får kose litt ekstra med han idag, han ville ikke opp i barnehagen igjen etterpå, så nå ligger han å pappaen på sofaen å ser film:-) Jeg begynner på jobb kl 14 å pappaen er sykemeldt (kappa strengen igår), men han har sagt det går greit å ha han hjemme siden jeg får gå igjen kl. 16 for å hente de 2 andre!! Så kan guttene mine kose seg litt alene i 2 timer, de har nok godt av det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå