Stimar Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Har hatt en veldig aktiv baby i magen hele tiden, men i dag er den mye roligere enn ellers. Noen som har erfart lignende?
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Barnet pleier som regele å bli litt roligere mot slutten. Jeg var hos jm i går og hun sa det var helt vanlig, og at jeg burde ha litt is i magen rundt denne tiden, og ikke stresse unødig dersom det var rolig. Dersom jeg ble veldig bekymret skulle jeg spise/drikke noe kaldt, og selfølgelig ta kontakt dersom jeg likevel ikke fikk roen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå