håpfulle er vi Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Har IKM idag, Har hatt mens sympt siden fredag, og i morges kom litt lys brun aktig utflod. Hadde noe menssmerter til morgenen, men ikke nå. Normalt pleier tante å komme før IKM og det begynner å blø med engang. Tok Digital CB i går morges med negativt resultat. I går kveld var det som om noen stakk meg i ryggen innenfra med en nål( ikke vanlige mensryggsmerter) Nå setter ikke tante ordentelig i gang. Det er ikke friskt blod men bare litt farget på do papiret. Driver tante å spøker med meg????? Skulle ønske hun kom hvis det er det hun skal, ikke tulle med meg slik. Blir halvsprø av å ikke vite. Har prøvd nå i seks måneder og håper hver gang. Men alle de andre gangene har tante kommet før tiden. Noen med det samme ????
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Hei! Ville bare si at jeg både sist gang, og denne gangen, har hatt feste blødning.. Det er bittelitt blødning/grums i ca en dag (det har det i alle fall vært hos meg). Begge gangene trodde jeg det var tanta som kom, men så sluttet det igjen. (fordi disse blødningene kom ca den dagen mensen skulle komme). Tok tester som først var svake, men så sterkere... Så nå har jeg et lite frø igjen ) Var på UL på tirsdag og så et lite hjerte som banket.. Frøet var ca 12 mm ) Så det kan absoultt hende at det er noe på gang hos deg! Worst case, så er det vel spotting før mensen, men rart kanskje hvis det plutseilg endrer seg fra hvordan det pleier å være!? Lykke til i alle fall!!!
håpfulle er vi Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Takk for tilbakemelding. Det er gått noen timer til, men ikke mye forandring. Litt spotting men ingen store flommer:) Gratulerer så mye, ønsker dere lykke til:) Jeg gleder meg og håper jeg en dag kan få oppleve dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå