Monajenten Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Vi er en veldig liten familie, og derfor er foreldrene mine utrolig flinke til å hjelpe meg og søsteren min. Nå som det er litt trangt økonomisk, har vi fått en god del hjelp. På søndag fikk jeg en mld av mamma som spurte om de kunne komme opp med Tripptrappstolen som de hadde kjøpt til lillebror:-D Og imorgen skal hun og jeg på shopping og kjøpe litt klær, og ulltøy til begge to gullene mine. I tillegg er de knallflinke til å hjelpe til med barnevakt, og storesøster er på overnatting to ganger i mnd. Ellers får jeg høre: "Mamma, eg SAVNER mommo og moffen SÅ fryktelig masse. Kommer de og henter meg snart?" Sukk, hva skulle man gjort uten foreldre? Er veldig takknemlig for at jeg har så snille og hjelpsomme foreldre:)
Helnøtt med spire:) Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Ååååå...høres ut sommine!!! Forguder dem over alt på denne gjord. Fantastiske foreldre. De hjelper oss med alt!! Vi er heldige vi Monajenten:)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 åååå så kjempe bra for dere ) er herllig med snille foreldre og svigerforeldre...) kjempe herlig for dere )) for et fint innlegg
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Hørrest ut som mine foreldre. Mamma og pappa er verdenes beste foreldre. Ønsker jeg er like god.
Monajenten Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 Ja, det håper jeg også!!! Har lyst til å være like god forelder for mine barn!!! :) Heldigvis har jeg gode forbilder:)
bambi på isen Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Du er super heldig:-) Er kjempe misunnelig, skulle ønske det var mine foreldre som var sånn!!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 ja du er kjempeheldig!!! jeg har også flinke foreldre, men pappa har to små barn til m ny samboer, så han har mye å styre med der. Og mamma går på skole og jobber, så har mye hun også. Men skulle gjerne ønske de stilte opp ennå mer enn de gjør, mulig jeg er "kravstor" men, he he.. De gjør så godt de kan, og det er viktigst. Men får ingen hjelp økonomisk.. klarer meg jo selv men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå