prinsesse fiona Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Reiser til syden nå i september og har en liten baby på 5 måndeder. Kom plutselig til å tenke på om man kan amme på restaurant i syden. Er på Alcudia så er jo et barnested. Ble plutselig litt usikker. Sikkert et dumt spørsmål men spør allikevel jeg.
Carnivale Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Spørs jo hvor "syden" er i din verden? Alcudia, er det fastlands-spania eller mallorca/kanariøyene/lanzarote? (har aldri vært på charterferie, så aner ikke) Var i Italia for ikke lenge siden, i sør, og der var det fri flyt av amming blanbt de lokale ihvertfall. Hadde ammet jeg, men ta med deg et sjal/hesleteppe og legg over, så blir det så diskret så!
tuppemor-75 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 jeg vet ikke hvordan det er med amming i spania, men i Italia, sør for Roma er det ingen problem. det har jeg gjort, og jeg fikk ingen stygge blikk, men faktisk kommentarer om hvor viktig mm var for babyer!
Miss Foster Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg bor i Spania og det er ikke noe problem á amme pá offentlige steder. Men som ei anna her sier ta med et helseteppe eller noe for á dekke deg/ungen til slik at det blir litt mer intimt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå