Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 når begynte magene deres og vise???
Kaisa75 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Jeg er i uke 15 med barn nummer to og har et par uker naa merket forskjell paa magen min. Fortsatt kan vel ikke andre se det, ser bare ut som om jeg har spist litt ekstra. Ingen ville ha mistenkt meg for aa vaere gravid om jeg ikke sa det.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Jeg er nå gravid med nr. 2 og er i 15 uke. Jeg fikk synlig mage tidlig i begge svangerskapene, den har blåst opp rundt uke 12.
Gjest Lenchen Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Magen begynte å vise rundt uke 16. Er nå i uke 20 og den har skutt fart som bare det. Men jeg var faktisk større i mitt 1.svangerskap enn jeg er nå. Kanskje det har noe å si at det er 10 år mellom mine svangerskap??
Knotten2 Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Jeg er i uke 13 nå, og det har såvidt begynt å syntes når jeg studerer magen foran speilet, men tror ikke det er synlig for andre enda. Med førstemann fikk jeg ikke mage før rundt uke 20, så det er jo ganske mye tidligere for min del.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå