tri smi kinisiri Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Noen som skal føde der i mars? Noen med erfaringer derfra? Hyggelige jordmødre? Stiller de seg åpne til ønske om smertelindring? Går det an å komme på "omvisning" og få samtale med en jordmor der?
mrss83 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 jeg skal dit i januar/februar. de har mange muligheter når det gjelder smerte lindring. legen min sa jeg kunne skrive brev til de, så følger de det du ønsker så godt de kan. vil gjerne på om visning jeg også, men det blir vel en stund til, jeg bor 3 timer unna nå....flytter i slutten av svangerskapet!
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Hei! Jeg har født i Skien to ganger tidligere, og skal igjen i begynnelsen av februar! Erfaringen min er litt delt; all honnør til absolutt alle jordmødrene jeg har vært i kontakt med, men jeg er ikke tilsvarende fornøyd med alle barnepleierne på barselavdelingen... I forhold til smertelindring, så er ikke dette noe problem i det hele tatt, så sant fødselen ikke går for fort (det gjelder jo uansett hvor du føder), jeg fikk epidural med nummer 1 (som var en lang og tøff fødsel), og jeg vet at du også kan få spinalbedøvelse. Det er absolutt mulig å komme på jordmorsamtale og få omvisning, du kan sikkert gå gjennom legen din for å få time! Det er uansett veldig flotte omgivelser i Skien, nytt og fint!
72moddelen og tulla Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 lurer meg inn fra 1.trimester(kommer hit om 1 uke). Ang Skien så har jeg født mine 2 siste der og er fornøyd med det, bortsett fra at jeg ble lovet akupunktur med sistemann, men dun som skulle sette det gikk av vakt, ikke helt fornøyd med det da, men ellers bra der. skal ha i starten av april.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå